tiistai 4. joulukuuta 2012

dialogiharjoitus



-Oltiin Joonaksen kaa rokkikeikalla.
-Hulluu.
-Meni ilta ihan päin vittuu.
-Miks?
-Kaikki luuli et mä oon sen äiti.
-Mitä helvettiä.
-Joo.
-Ois kiva tietää enemmän..
-Mikä tässä on tärkeää on se, että jos me mennään sinne häihin, niin me ei mennä sinne vieraaksi.
-Vaikeita asioita.
-Mehän voitas olla esiintyjiä.
-Ettei se vaan oo mitenkään vaivaks.
-Mun mielestä nykypäivänä fiksut häät on harvinaisia. Jos siellä on kasvispiirakkaa ja hatut täynnä kaikkee niin mennään.
-Se on ens viikon keskiviikko. Sillon sataa.
-Siitähän oli feisbuukissa jotain juttuukin.
-Kuinka montaa tsättiä sä oikein käytät?
-Älä viitti. Ei feispuukki oo mikään tsätti.
-Ihan sama.
-Sinne tulee kolkytkuus ihmistä.
-Mistä sä tiiät?
-Joonas kerto.
-Eikai sun faija tuu sinne?
-Ei.
-Sisko?
-Ei.
-Lisko?
-Ei.
-Veljet?
-Mun Eno tulee.
-Hyvä. Voidaan kysyy siltä niistä piirakoista.
-Ei se niistä tiedä kuitenkaan mitään.
-Mut sillä oli joskus se leipomo.
-Joo mutta se oli joka päivä kännissä töissä.
-Aijaa.
-Kuule. Kuka on Jussi Nousiainen?
-En mä tiiä. Mutta mä oon sen tyypin vastakohta.
-Miten sä voit olla sen tyypin vastakohta jos sä et edes tiedä kuka se on?
-Mulla on suhteita.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti