tiistai 20. maaliskuuta 2012

Niin kuin ravut

Olen kaukana kauniista,
mutta sinä rohkeasta revitty
herkeämättömien haaveideni horjumaton kohde

älä mene pois,
unohda siilitukkainen tyttösi
 tule luokseni aamuyöllä humalalta haisten
lupaa minulle asioita joita et voi pitää

niin kuin ravut

anna minä ravistelen sinua iltaisin porttikongeissa
rikkirepivällä rakkauden itkullani

anna minä nain sinua aamulla
 jotta hymyilisit koko päivän

anna minä unohdan
 kahvini ikkunalaudallesi jäähtymään
katsellessani asuntosi yksityiskohtia

anna minä kumarran keittiössä
ja antaudun eteisessä

anna minä riisuudun sinulle isojen peilien edessä
kun katselet minua sohvalta kovana,
kovaa kallisarvoista musiikkiasi kuunnellen

anna minun olla sinun musiikkisi
soida pitkään sylissäsi
anna minun olla sylisi
olla syntisi,
kipusi, halusi, ilosi,
verenhimoinen prinsessasi

anna minun olla sinulle
edes yksi harmiton hetki

sillä minulle sinä olet
tuhansia täyttymättömiä toiveita


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti